Ciudații din … Pisa – The weirdos of Pisa


monica

Written

by Monica

mopana-Port in zambet toate ranile COVER

My New Book

JUMP TO ENGLISH VERSION

Citește și: Florența – Orașul Capodoperă

.

mopana-Pisa-Tower-08Un alt oraș superb pe care l-am vizitat în excursia mea italiană este Pisa, cu celebrul său turn înclinat.

Drumul până la turn e cam sec, iar dacă nu îl știi, te rătăcești printre străduțe. Eu am folosit GPS-ul, altfel cred că încă aş căuta turnul 😜.

mopana-Pisa-Tower-06Imediat ce am ajuns acolo, atenția mea a fost captată de ceva ciudat. Poate vă întrebați de ce spun asta sau poate nu înțelegeți ce vreau să surprind. “Ciudat” aici îl folosesc pentru a descrie zeci de oameni, printre care și eu, stând urcați pe garduri, în fel și fel de poziții pentru a “sprijini” Turnul din Pisa. O priveliște deosebită, aş putea adăuga.

mopana-Pisa-Tower-07Sunt atâtea feluri în care poți face o poză cu Turnul din Pisa, dar, firește, e de preferat să fie artistică și “ciudată“. Eu m-am simțit ciudat stând cu mâinile suspendate în aer de parcă le făceam semn muștelor să stea departe. Oricum aş fi stat, arătam un “Stop! Nimeni nu trece”.

Bineînțeles că în acea piață nu era doar turnul, erau și biserici și alte monumente. Nu am intrat în altceva. Doar în turn.

Am urcat 296 de trepte. Pare greu? Nu e, sunt locuri unde poți sta jos și, ca sa fie mai simplu, te poți descălța. Marmura alunecă.

Sus, o priveliște superbă. Un întreg oraș care se naște fix sub ochii tăi.

Clopote, băncuțe, stâlpi și o gaură în mijloc. E normal, turnul e gol. Oamenii par a fi furnici. Mașini? Acolo nu erau mașini. Erau numai zâmbete. Erau fel și fel de chipuri frumoase și radiante. Unii mai obosiți, alții mai odihniți. Dacă nu au fost în turn, e și normal să nu fi obosit 😜.

Pe lângă turn, zeci de magazine cu suveniruri. Un loc de basm. Iar mâncarea, mâncarea e bunăăăă. Specifică. Era normal să-mi placă :).

Pe drumul de întoarcere, ce pot spune, nu m-am mai pierdut și am ajuns mai repede la gară. Și de acolo… înapoi la Florența, Orașul Capodoperă.

Cărțile mele

mopana-Port in zambet toate ranile COVER mopana-the-dark-side-of-blogging mopana - Cum sa-ti dublezi traficul pe blog simplu si elegant

ENGLISH VERSION

monica

Written

by Monica

mopana-carrying-all-the-wounds-in-my-smile-cover

My New Book

The weirdos of Pisa

Read also: Florence – The Masterpiece City

.

mopana-Pisa-Tower-08Another great city I visited on my Italian trip is Pisa, with its famous leaning tower.

The road to the tower is a little sterile, and if you don’t know it, you are wandering through the streets. I used the GPS, or I think I would still look for the tower 😜.

mopana-Pisa-Tower-06As soon as I got there, my attention was captured by something weird. You may wonder why I say this, or you may not understand what I want to capture. I use “weird” here to describe dozens of people, including myself, standing on the fences, in many “weird” positions to “support” the Tower of Pisa. A great view, I could add.

mopana-Pisa-Tower-07There are so many ways you can take a picture of the Tower of Pisa, but of course, it’s preferable to be artistic and “weird.” I felt strangely sitting with my hands hanging in the air as I was signaling to the flies to stay away. I was like I was saying: “Stop! Nobody passes!”.

Of course, in that market there is not just the tower, there are also churches and other monuments. We have not entered anything else. Just in the tower.

I’ve climbed 296 steps. Does it seem difficult? No, there are places where you can sit down and, to be simpler, you can remove your shoes. Because the marble slips.

Upstairs, a superb view. An entire city that is born right under your eyes.

Bells, benches, poles and a hole in the middle. It’s normal, the tower is empty. People seem to be ants. Cars? There were no cars there. There were only smiles. Different kinds of beautiful and bright faces. Some more tired, some more restful. If they were not in the tower, it’s normal not to be tired 😜.

Near the tower, dozens of souvenir shops. A fairy tale place. And the food, the food is gooooood. Specific. It was normal to like it :).

On the way back, what can I say, I did not get lost anymore and I got to the train station faster. And from there… back to Florence, the Masterpiece City.

My ebooks

 

mopana-carrying-all-the-wounds-in-my-smile-cover mopana-the-dark-side-of-blogging mopana - How to easily set up a Bilingual Blog mopana - Double Your Blog Traffic Now With 2 Simple Methods

21 thoughts on “Ciudații din … Pisa – The weirdos of Pisa

    • Yes, lovely, indeed. Italian food is very good. In Florence, I ate the best lasagna ever, Rose 🙂
      Mo-hugs and kisses ❤
      PS – Hey, Rose! Did you receive my email?

      Like

  1. Sincer, pe mine italia nu ma atrage desi nu am fost niciodată acolo. Cand am de ales o destinatie, gandurile imi zboară in multe alte parti. Despre turnul din Pisa am citit si cu alte ocazii si sunt sigura ca e ceva super fain dar cine stie cand o sa ajung acolo..

    Liked by 1 person

  2. Pingback: A Spanish smile | look around!

Leave a Reply

