Hai să-ți spun o poveste! – Let me tell you a story!


FOR ENGLISH VERSION CLICK HERE

Academy


Zilele acestea am fost la Academia Militară. Iubesc locul acesta! Nu doar priveliștea mă fascinează acolo… Dar și o poveste inventată de o prietenă

Ea zicea așa..“Dacă vei asculta povestea acestui loc… vei vedea lumea prin ochii mei. Stau acum și mă uit în jur… Ce e în spate? O statuie… Dar dacă acea statuie este de fapt un cavaler care-și apără tărâmul? Eu așa îl văd… El e ca alesul visurilor mele. El reprezintă protecția și siguranța din viața mea. În fața mea văd scări… Văd bulevardul… Multe mașini și mulți oameni, multe locuințe și multe frunze… Ei bine, asta e realitatea… În viziunea mea, scările duc spre castel… Bulevardul e câmpul de luptă. Mașinile și oamenii sunt de fapt trăsuri și țărani. Locuințele sunt adăposturi vechi… Iar frunzele sunt zâne.”

The knight

The knight – Source Google Image

Și povestea continuă. „Cavalerul se luptă cu dragonul pentru a-și proteja Ținutul. Bătălia e aspră. Uneori câștigă cavalerul, alteori dragonul. Legenda spune că, în final, cu ajutorul zânelor, cavalerul a biruit, dar dragonul s-a răzbunat blestemându-l. L-a transformat în statuie… Statuia aceasta e plină de povești care mai de care mai frumoase.

Eu văd lumea ca fiind un basm. Iar în poveștile mele cavalerul se luptă cu dragonul. Dragonul reprezintă popoarele care ne-au atacat țara și care au făcut rău oamenilor acestui popor.”

Uneori e bine să vezi lumea prin ochii altora. Să trăiești poveștile lor de parcă ar fi adevărate. Părăsești, astfel, pentru un timp, realitatea. Realitate care nu întotdeauna e frumoasă. Iar când te întorci la realitate, lumea poate părea mai bună. Și asta te ajută de cele mai multe ori.

10 thoughts on “Hai să-ți spun o poveste! – Let me tell you a story!

  1. Pingback: Today on look around! | look around!

Leave a Reply

