Ea este prietena mea – She’s my friend


For English version click here

Când am început cu blogging-ul nu știam la ce să mă aștept. Știam doar că și în blogosferă sunt tot felul de oameni, mai buni sau mai răi, la fel ca în viața reală. Și mai știam că, dacă vreau să găsesc cititori pentru micul meu blog, trebuie să scriu pentru ei. Să le satisfac cerințele, așa cum scriu o grămadă de guru ai blogging-ului.

Ei bine, eu am decis să nu fac ce spun aceștia. Am decis să fac și să scriu așa cum simt, așa cum sunt și așa cum vreau să fiu mereu. LIBERĂ. Cui nu-i place, să nu mă citească, mi-am zis 🙂

Și… Din noianul de blogger-i, a apărut ea, o fată simplă și cu suflet frumos. O fată care trăiește la mii de kilometrii de mine, dar care mă înțelege perfect. O fată care m-a susținut mereu și care mi-a dat puterea să continui atunci când m-am gândit să renunț. O fată de la care am învățat multe și al cărei blog este un frumos exemplu pentru mine.

De curând, blogul ei a împlinit 1 an. Și m-am trezit cu o frumoasă surpriză din partea ei. Vezi foto!

monica1

Îți mulțumesc dragă prietenă că exiști și că mi-ai ieșit în cale. Cu tine alături blogging-ul este floare la ureche.

mopana-vintage-dress-08

Ea este Arohii, iar frumosul ei blog este zhwadevivre.wordpress.com.

Aici puteți citi articolul despre aniversarea blogului său și puteți lua parte la Giveaway-ul lansat cu această ocazie, 1st Blogiversary and Giveaway!

23 thoughts on “Ea este prietena mea – She’s my friend

  1. Pingback: Today on look around! | look around!

  2. Aw! this is something only a true, sweetest friend will do. This has made my day. Thank you so much for your sweet surprise my dear. Love you so much my awesome, gorgeous and cute best friend!!! 🙂

    Liked by 1 person

      • Cand citesc ceva de mamici de obicei imi inchipui in spatele acelor randuri persoane foarte mature, nu chiar in floarea tineretii, genul la care poti spune tanti. Eu ma simt o copila dar uneori imi inchipui ca si alte persoane isi inchipuie ceea ce imi inchipui eu despre altii

        Liked by 1 person

        • Tu chiar esti o copila cu copii 🙂 E frumos sa gandesti asa pentru ca te va ajuta si la relatia cu ei. Uite, tata, incearca si de cele mai multe ori reuseste sa fie in pas cu mine, cu generatia mea 🙂

          Like

Leave a Reply

