Întotdeauna ciocolată – Always chocolate


For English version click here

Zilele astea am vrut să mănânc ceva natural… Pentru siluetă, deh. Povestea-maruluiAm stat și m-am gândit… Ce poate fi mai natural ca merele? Mă uitam la măr și părea că și el se uita la mine. Îl admiram, era așa frumos… Îmi place gustul merelor… Acrișoare sau dulci, zemoase sau nu. 

Apoi… Am zărit altceva.. Era un croissant mare și dulce, cu ciocolată. Când l-am văzut am simțit cum mi se umple inima de bucurie. Gândindu-mă că stau 10 minute să mănânc un măr și 2 minute să mănânc un croissant, am decis să nu fac risipă de timp.

Parcă tot ciocolata e mai bună 🙂

8 thoughts on “Întotdeauna ciocolată – Always chocolate

Leave a Reply

