Cum a început povestea mea? – How my story began?


For English version click here

Toți avem un loc sub Soarele Internetului

În scurt timp (la jumătatea lunii octombrie, mai precis pe 13) voi împlini 1 an de când m-am apucat de blogging. O călătorie superbă în care am întâlnit mulți oameni frumoși și am citit articole senzaționale. Tocmai de aceea m-am gândit să împărtășesc cu voi mica și extraordinara mea călătorie în blogosferă.

Deci… Cum a început povestea mea?

Mulți prieteni, dar și necunoscuți, se întreabă și mă întreabă:

  • Ce este blogging-ul?

  • Cu ce se mănâncă blogging-ul?

  • Cum poți ajunge să ai foarte mulți follower-i și foarte multe vizite?

  • Este rentabil blogging-ul? Poți face bani cu blog-ul?

  • De ce m-aș apuca de blogging?

  • Cine mai citește blog-uri în ziua de azi?

  • De fapt, cine mai citește astăzi?

  • Și multe alte întrebări de acest gen.

Nu există mari secrete, ci doar lucruri mărunte spicuite ici-colo în marele Ocean care este Internetul

Există multe răspunsuri pentru aceste întrebări. Unele te pot mulțumi, altele nu. Eu voi încerca să scriu despre extraordinara mea experiență în blogging și despre cum am ajuns să am O GRĂMADĂ de prieteni în toată lumea. Și vă invit și pe voi în această minunată călătorie să învățăm împreună. 🙂 Vezi Harta!

mopana-map-of-friends

Voi încerca, de asemenea, să fiu cât mai concisă și cât mai la subiect. Știu că există tone de informații pe internet și fiecare e liber să aleagă. Marea problemă este că nu poți citi prea repede toate aceste informații și, mai mult, un procent uriaș din acestea se repetă (dar cu alte cuvinte) și te fac să pierzi timpul pur și simplu. 

Nu există mari secrete, ci doar lucruri mărunte spicuite ici-colo în marele Ocean care este internetul. Eu le spun mici secrete pentru un blog grozav. Și sunt atât de mărunte că nu-ți vine să crezi. Și cu cât sunt mai mărunte, cu atât te ajută mai mult 🙂

Eu cred că oricine are un loc sub Soarele Internetului

Pentru că fac, totuși, blogging de ceva timp, pot să spun că am citit foarte multe comentarii în care cei ce abia se apucau se plângeau că nimeni nu-i citește și nimeni nu le dă like-uri. M-am confruntat, normal, cu aceste aspecte la începuturile mele în blogging.

Nu-i deloc ușor când nu ai informațiile necesare. Ba este chiar frustrant și apoi devine plictisitor și… cei mai mulți renunță după o lună – două. Și este păcat. Pentru că eu cred că oricine are un loc sub Soarele Internetului.

mopana-dont-waste-my-time

Mai mult ca sigur că vă întrebați cine este și „deșteapta” asta care a venit să ne dea sfaturi despre blogging?! Uite încă una care le știe pe toate! :))

Sunt Monica aka „mopana” și nu… nu le știu pe toate. Scriu doar din mica mea experiență, experiență care m-a ajutat să îmi fac peste 1000 de foarte buni prieteni în lumea atât de frumoasă a blogging-ului.

Dar, hey! De reținut!

Blogging-ul nu este Facebook, Twitter sau orice altă rețea socială. Aici îți faci prieteni și cititori fideli doar dacă ai cu adevărat ceva de spus. Nu dacă pui doar poze cu pisici și dai like-uri.

Dar, despre toate acestea, veți putea citi în articolele mele viitoare.

51 thoughts on “Cum a început povestea mea? – How my story began?

  1. I recall being frustrate when I started Milford Street because not many people looked at my blog or liked it. But that was almost three years ago and now, like you, I have lots of friends and people who comment and like my work. I just kept posting and tried to have quality posts. I also tried to be a good member of the community. I’m glad I got to meet you here, Monica…Cheers!

    Liked by 1 person

    • Yes, frustrated is the perfect word at the beginning, Chris. But then I realized that I have entered in a new world who doesn’t know me. And I started to think and write like nothing happened. Yes, quality posts attract quality friends. When I realized that, I was not frustrated anymore.
      I’m glad I got to meet you here, too, Chris 🙂
      Have a nice weekend, my friend!

      Like

  2. Când am început să scriu mi-am spus că o fac pentru a lăsa ceva nepoţilor, pentru ca atunci când vor fi mari să citească despre strămoşii lor, despre bunicii mei şi despre mine chiar, unele lucruri care altfel s-ar pierde în timp. Ulterior, văzând că am şi ceva cititori din acest minunat mediu, a început să-mi placă şi să aştept cu nerăbdare o apreciere, un comentariu, verificând blogul ori de câte ori deschid computerul. Mă bucur mult că ne-am întâlnit şi aştept continuarea articolului tău. Nu ţin neapărat să devin un blogger renumit, doresc doar ca postările mele să fie plăcute şi diverse. Mă voi strădui pentru asta şi voi învăţa de la tine cât mai mult!

    Liked by 1 person

    • Pe mine m-a impins tata de la spate, dar acum imi place si fac la fel ca tine, verific blogul chiar si de pe telefon 🙂 Tata a vazut cum scriu si i-a placut (e fost jurnalist) si tot asa a zis, da ceva din tine si altora. Asa ei vor invata de la tine si tu de la ei. Si eu ma bucur ca te-am intalnit 🙂

      Liked by 2 people

  3. Dear Monica, I absolutely agree with you. Internet is a big ocean. I guess a key to success is being yourself and share your world with others. I admire this feature in you and your blog. Hugs😘

    Liked by 1 person

  4. Pingback: Today on Look around! | look around!

  5. You deserve all attention dear Monica. Your blog is great and absolutely you have something to say. What i wish to add, important is also quality of followers. I am proud because i gained smart followers and big number of quality comments.I was surprised because i expected more critics on my blogging, especially my English is not perfect. But readers encouraged me. I hope more and more followers in future, and thank you for your help, you inspired me to continue.

    Liked by 1 person

    • 🙂 Blogging is easy when you put passion, my dear Kristina and people are kind and understand your effort in English. My English is bad also but they know that I look forward to improve it every day 🙂
      I am very happy to hear that I inspire you. Thank you for that 🙂
      Have a gorgeous weekend, my dear friend ❤

      Liked by 1 person

  6. I am glad that you blog. I appreciate learning of your interest’s, thoughts, concerns, photos and your inner spirit. You are my first friend from Romania. It is a privilege to get know you. It is amazing we can connect with people around the world. The world does not seem so big when we do this. I look forward to more blogs. From your fan in Yorkton Saskatchewan Canada.

    Liked by 1 person

  7. Pingback: Blogging, Calea cea grea – Blogging, the hard way | look around!

  8. Pingback: Cum a început povestea mea? – How my story began? – apserranoblog

  9. Thank you for the nice post, I’m just new to here 🙂 I made my blog two years ago but until this year could I find something to write about, from last month, I think 🙂 I believe that if you truly put your heart into every post and write to share your story happily with everyone, anyone possible who may come across your blog, then it’s the best thing! “Happiness to Success” is what ‘s important, not the inverse ^_^
    I’m really looking forward to reading your blog from now on 😀

    Liked by 1 person

  10. Pingback: Blogul, o unealtă magică – The Blog, a Magical Tool | look around!

  11. Pingback: Titlul articolului, magnet pentru cititori – The article’s Title, magnet for readers | look around!

  12. Pingback: ÎMPRIETENEȘTE-TE CU GOOGLE! – Be friend with GOOGLE! | look around!

  13. Hi Monica, Thanks for following OMBH and for making contact on Twitter. I do hope you find a smile or three when you visit! Hopefully I can do a guest post or two in the future… and hopefully you’ll do one over at my blog too! 😉

    Like

  14. Pingback: Write what you want, but write! | look around!

  15. Pingback: Scrie ce vrei, dar scrie! – Write what you want, but write! | look around!

  16. Pingback: Cum te ajută fotografiile în blogging? – How do photos help blogging? | look around!

  17. Girl, I feel the exact same thing. I was put off by the “no one visit me” feeling. But I just keep writing and hopefully my blog will grow someday. Just have a little faith. I am glad my boyfriend also supports me as well and always check on me asking when was the last time you publish a post? lol But, hey I am amazed at how you manage to have a bilingual blog. Do you use a translation tool or you actually translate everything youself and write a second one in English after?

    Liked by 1 person

    • Oh, yes! The beginning’s memories are not too beautiful. But I learned a lot in the meantime.
      I actually translate everything by myself. I write the Romanian version and the second one in English after, using Google Translate. It’s not easy, but I manage it.

      Like

  18. Pingback: Cum faci trafic, pe zile și ore… – How we do traffic per days and hours… | look around!

Leave a Reply

