Tăcerea mea e în SPAM – My silence is in the SPAM box


For English version click here

.

Probabil că vă întrebați de ce în ultimele zile nu am mai comentat posturile voastre dragii mei prieteni!!!

Ei bine… PENTRU CĂ NU POT!

Nu știu ce se întâmplă, dar de fiecare dată când vreau s-o fac nu-mi iese. Și nu-mi iese pentru că, după ce scriu un comentariu, fac click pe „Post Comment” și comentariul meu… dispare în ceață 😦

mopana-my-silence-wordpressCulmea este că ceața arată cam așa: în Anglia și Japonia comentariile ajung la destinatar. În Australia ajung și ele, dar în Spam. În USA nu ajung nici în SPAM nici în Inbox, am verificat cu un prieten de acolo. În restul țărilor nu am idee unde ajung sau dacă ajung.

Așa că, vă rog să vă verificați SPAM-ul, dragi prieteni. S-ar putea să mă găsiți acolo împreună cu mulți alții. Sau nu!!! Depinde de WordPress, pentru că eu cred că problema este la ei.

Vă mulțumesc pentru înțelegere

Hugs

Monica 🙂

ENGLISH VERSION

.

You’re probably wondering why in recent days I have not commented on your posts, my dear friends !!!

Well… because I CAN’T!

I do not know what happens, but whenever I try to do it it doesn’t work. And it doesn’t work because, after I write a comment, I click on “Post Comment” and my comment disappears into the fog … 😦

mopana-my-silence-wordpressThe point is that the fog looks like this: in England and Japan, the comments reach the recipient. They also arrive in Australia, but in the Spam box. In the US, my comments aren’t in the Spam box nor in the Inbox, I checked with a friend from there. In other countries, I have no idea if my comments arrive or not.

So, please check your SPAM, dear friends. You might find me there along with many others. Or not!!! It depends on WordPress because I think the issue is theirs.

Thank you for understanding

Hugs

Monica ❤

25 thoughts on “Tăcerea mea e în SPAM – My silence is in the SPAM box

  1. Ai dreptate Mona, si eu patesc la fel, insa nu de fiecare data. Dar acum in ultimul timp se intampla mult mai des, am crezut ca doar la mine pentru ca eu am totul gratuit 🙂
    Unele nu ajung nici la spam, pentru ca am trimis si nu am primit raspuns, e clar ca nu ajung ale mele.
    O zi frumoasa draga mea Mona! ❤
    Sper sa ajunga… 😉 ❤

    Liked by 1 person

  2. Pingback: UPDATE/Tăcerea mea e în SPAM – My silence is in the SPAM box | look around!

  3. I am also experiencing the same thing! I am glad you talked about it, otherwise, I was under the impression that some bloggers have done a setting that my comments disappear as soon as I post them! ^_^

    Liked by 1 person

Leave a Reply

