Amintiri uitate – Forgotten memories


FOR ENGLISH VERSION CLICK HERE

Pufi 02

Pufi

.

Sunt momente în care o simplă fotografie poate trezi mii de amintiri. În spatele fiecărui om există o poveste. În spatele fiecărei povești există un uragan de sentimente și trăiri care pot fi trezite dintr-o poză.

Orice moment din trecut, indiferent de impactul său în viața ta, e o amintire frumoasă sau o lecție dură. Gândindu-ne la trecut, realizăm cât de mult ni s-a schimbat viața. Orice ființă vine și pleacă din viața noastră ne învață câte ceva.

Pufi 01

Zilele trecute mă uitam la niște fotografii și nu-mi venea să cred ce am găsit… Văzusem prima fotografie cu cățelușul meu. Mă uitam la fotografie și simțeam cum toate acele sentimente se reaprind în mine. Simțeam acum aceeași fericire și aceeași uimire ca în prima zi când am văzut-o. Era așa mică (cam jumătate din cât e acum)! Era așa haioasă, așa frumoasă. O iubesc mult te tot! Iar acea fotografie, mi-a amintit că micuțul suflețel e o adevărată comoară, care îmi luminează calea spre FERICIRE! 

.

ENGLISH VERSION

FOR ENGLISH VERSION CLICK ON PHOTOS BELOW

36 thoughts on “Amintiri uitate – Forgotten memories

  1. Thank you for sharing this story with us, Monica, it was beautiful. It’s so true – we are touched by those that we meet. Photos are great for bringing back some powerful emotions, too, especially if they are of an adorable dog!

    Liked by 3 people

  2. Pingback: Câinii nu sunt ranchiunoși – The dogs are not rancorous | look around!

  3. Pingback: My puppy – PUFI | time 2 photograph

  4. Pingback: Haiku: She comes from nowhere | look around!

  5. Wow! If these photographs made you so surprised in the beginning, it must have been a great discovery! You probably had forgotten about having saved these pictures,and they came out at the right time to bring you back happiness and the good old memories! 🙂

    Liked by 2 people

    • When you live with somebody day by day, human or dog, you can’t see some changes. You know? Like when an old friend of you tells you (after 5 years) that you’re taller or fatter than years ago and people around you don’t see this because they are with you day by day. That was the feeling. 😀

      Liked by 1 person

  6. Un ghemotoc de blanita poate sa aduca o imensa bucurie intr-o casa de oameni iubitori. Din punctul meu de vedere blanosii sunt precum bebelusii, mereu in cautare de afectiune si vesnic pusi pe joaca. Am si eu un motanel !

    Liked by 1 person

Leave a Reply

