De desenat, desenăm… Dar pe ce? – What do you use when you draw?


FOR ENGLISH VERSION CLICK HERE

Hey, everyone! In this post I’d like to talk about art. What’s art? I believe that art means imagination, talent and creativity. I like to draw. Drawing is also an art. Let’s be ourselves as artists of the Renaissance, like Leonardo da Vinci or Michelangelo! And let’s draw!

Mana Mo desenata 02Walls or… hands… A few evenings ago I thought to do some drawings. Because I drawn on paper all the time, I asked myself: Why can’t I draw my hand?”. I drew and I drew until there was no place on my hand. Now, I’m glad I have 2 hands to use for draw and 2 hands… which can be drawn.

I see the drawing as a release from reality. The moment I see the pencil, sheet, walls (or anything else that can be drawn) I’m peaceful. I’m going in to my world and I draw whatever I want. I enjoy the moments and try to do my best. So, I recommend everyone to draw, even though not all of us are talented. We all can draw and be proud of us. So I ask you: what do you use when you draw?

 

Hei, tuturor! În această postare aș vrea să vorbesc despre artă. Ce e arta de fapt? Eu cred că arta înseamnă imaginație, înseamnă talent si creativitate. Mie îmi place să desenez. Și desenul este o artă. Mulți desenează, dar pe ce? Hai să fim si noi ca artiștii renasterii, ca Leonardo da Vinci sau Michelangelo! Și să desenăm!

Mana Mo desenata 01Pe pereți sau… pe mâini… În urmă cu câteva seri m-am gândit să fac niște desene. Nu știam pe ce și atunci m-am gândit “pe foi am tot desenat… de ce să nu-mi desenez mâna?”. Am desenat și am tot desenat până n-am mai avut loc… Acum, mă bucur că am 2 mâini cu care pot desena și 2 mâini pe care… pot desena.

Eu văd desenul ca pe o eliberare de realitate. În momentul în care văd creionul, foaia, pereții (sau orice altceva pe care pot desena) mă liniștesc. Intru în lumea mea și desenez ce-mi trece prin minte. Mă bucur de momente și mă concentrez să-mi iasă cât mai bine. Așa că, recomand tuturor să deseneze, chiar dacă nu toți avem talent, toți putem desena și toți putem fi mândri de noi. Așa că vă intreb: Voi pe ce desenați?

Leave a Reply

