Ce-mi mai place să mă cațăr în copaci… – I love to climb trees


For English version click here

City Hall ParkDe când eram mică îmi place să mă caţăr în copaci. Cum ajung într-un parc, o pădure sau un loc unde e rost de căţărat, o fac. Nu contează că mă zgârie crăcile şi nici lumea se uită aiurea la mine. Ştiu. E un sentiment ciudat, dar îmi place acest sentiment. Şi îmi place să văd lumea din vârful copacilor.

Danube Tower Park

Danube Tower Park – Vienna

În vacanţă am fost la Viena. Am vizitat o grămadă de obiective turistice şi VREO DOI COPACI 🙂 Primul l-am escaladat în Parcul de la Turnul Dunării. Super-senzaţie. Al doilea copac l-am găsit în Parcul din faţa Primăriei vieneze. Altă senzaţie tare.

Herastrau Park - Bucharest

Herastrau Park – Bucharest

De obicei, copacii din Parcul Drumul Taberei și cei din Parcul Herăstrău sunt partenerii mei. Dar vreau să găsesc şi alţii. Aștept de la voi, vă rog, foto cu copaci frumoşi şi înalţi, numai buni de căţărat! Şi locaţia lor, bineînţeles. Vă mulţumesc!

Şi vă mai rog ceva! Nu faceţi ca mine pentru că nu e bine!

5 thoughts on “Ce-mi mai place să mă cațăr în copaci… – I love to climb trees

  1. Pingback: Hoții din Viena – Thieves from Vienna | look around!

  2. Pingback: Zăpadă, distracție și adrenalină – Snow, fun and adrenaline | look around!

  3. Pingback: On top of the world | look around!

  4. Pingback: I climb, therefore I’m happy | look around!

Leave a Reply

